آنلاک آیکلود آیفون ۸ پلاس – iPhone 8 Plus

آنلاک آیکلود آیفون ۸ پلاس – iPhone 8 Plus

مرحله 1 از 3

33%
  • قیمت: 2,780,000 تومان
    مدت زمان انتظار 1 تا 5 روز کاری حداکثر 8 روز - قیمت به صورت تمام شده است و هزینه ی دیگری از مشتری گرامی کسر نمی گردد هزینه ی تمام شده برای خدمات : استعلام وضعیت دستگاه و عملیات آنلاک می باشد.
  • بارگذاری تصویر از صفحه قفل آیکلود

    کاربر گرامی لطفا عکسی از صفحه آیکلود قفل شده دستگاه آیفون ۸ پلاس – iPhone 8 Plus خود گرفته و از طریق گزینه زیر آپلود نمایید.
  • انواع فایل های مجاز : jpg, png, jpeg, gif.
  • بارگذاری تصویر از صفحه پشت جعبه قسمت مشخصات ساخت

    کاربر گرامی لطفا عکسی از پشت جعبه گوشی قسمت مشخصات ساخت دستگاه آیفون ۸ پلاس – iPhone 8 Plus خود گرفته و از طریق گزینه زیر آپلود نمایید.
  • انواع فایل های مجاز : jpg, png, jpeg, gif.

 

 

 

 

 

 

 


کاربر گرامی خرید سرویس آنلاک آیکلود آیفون ۸ پلاس – iPhone 8 Plus را می توانید از طریق فرم بالا انجام دهید.

 

 

 

 

 

 

 

خرید سرویس آنلاک آیکلود آیفون ۸ پلاس – iPhone 8 Plus

 

 

خرید سرویس آنلاک آیکلود آیفون ۸ پلاس – iPhone 8 Plus

 

 

امروزه بسیاری از کاربران تلفن های هوشمند آیفون با مشکل فراموشی رمز آیکلود و قفل شدن iPhone خود مواجه هستند . در بسیاری از کشور های جهان پشتیبانی اپل کاربران خود را همراهی می کند که با اثبات مالکیت دستگاه نسبت به بازیابی اطلاعات خود اقدام کنند. متاسفانه اپل کاربران ایرانی را پشتیبانی نمی کند و فاکتور های خرید و آیفون های موجود در این را برای پشتیبانی نمی پذیرد لذا راه حل آنلاک خدمات آنلاک آیکلود آیفون ۸ پلاس – iPhone 8 Plus را برای کاربران گرامی فراهم کرده است و این امکان را به وجود آورده است که کاربران بتوانند گوشی آیکلود شده خود را دوباره استفاده کنند.

 

 

آنلاک آیکلود ارزان و قیمت انلاک iCloud آیفون 8 پلاس – iPhone 8 Plus

 

 

مشتریان گرامی توجه فرمایند که هزینه ای که پرداخت می کنند برای آنلاک ایکلود ایفون ۸ پلاس – iPhone 8 Plus به دو بخش استعلام وضعیت دستگاه و خود عملیات اصلی آنلاک iCloud اختصاص داده می شود که قسمتی از این عملیات ها مستلزم پرداخت های ارزی و قسمتی دیگر برای انجام کارهای فنی می باشد برای هر سرویس ممکن است این روش ها متفاوت باشد و ممکن است در طول هفته قیمت ها تغییراتی داشته باشد این توضیحات صرفا جهت شفاف سازی خدمت شما کاربران و مشتریان گرامی ارائه گردیده است.

راه حل آنلاک همیشه بر این تلاش بوده است که سرویس های آنلاک آیکلود ارزان و مطمئنی را به مشتریان خود ارائه دهد.

 

 

 

نحوه خرید و  آنلاک آیکلود iPhone 8 plus به وسیله راه حل آنلاک و نکاتی در مورد سرویس حذف قفل آیکلود

 

مشتریان گرامی توجه داشته باشند که خرید به صورت اینترنتی از طریق فرم بالای همین صفحه و پرداخت آنلاین صورت می پذیرد و نیازی به هیچگونه حضور فیزیکی تلفن همراه وجود نخواهد داشت و آنلاک دستگاه آیفون 8 پلاس شما از طریق سریال نامبر iPhone شما انجام می شود. جهت جلوگیری از سوء استفاده از سرویس آنلاک آیکلود آیفون 8 پلاس عکس از جعبه آیفون و فاکتور خرید یا پرکردن فرم گواهی مالکیت و امضا و اثر انگشت مورد نیاز می باشد.

 

در صورتی که هرگونه سوال یا مشکلی دارید دریغ نکنید کارشناس پشتیبان ما آماده پاسخگویی به شما می باشد. اطلاعات تماس در بخش تماس با ما راه حل آنلاک موجود است.