آنلاک آیکلود آیفون ایکس آر – iPhone XR

آنلاک آیکلود آیفون ایکس آر – iPhone XR

مرحله 1 از 3

33%
  • قیمت: 3,420,000 تومان
    مدت زمان انتظار 1 تا 5 روز کاری حداکثر 8 روز - قیمت به صورت تمام شده است و هزینه ی دیگری از مشتری گرامی کسر نمی گردد هزینه ی تمام شده برای خدمات : استعلام وضعیت دستگاه و عملیات آنلاک می باشد.
  • بارگذاری تصویر از صفحه قفل آیکلود

    کاربر گرامی لطفا عکسی از صفحه آیکلود قفل شده دستگاه آیفون ایکس آر – iPhone XR خود گرفته و از طریق گزینه زیر آپلود نمایید.
  • انواع فایل های مجاز : jpg, png, jpeg, gif.
  • بارگذاری تصویر از صفحه پشت جعبه قسمت مشخصات ساخت

    کاربر گرامی لطفا عکسی از پشت جعبه گوشی قسمت مشخصات ساخت دستگاه آیفون ایکس آر – iPhone XR خود گرفته و از طریق گزینه زیر آپلود نمایید.
  • انواع فایل های مجاز : jpg, png, jpeg, gif.

 

 

 

 

 


کاربران گرامی می توانند از طریق فرم بالا سرویس آنلاک آیکلود آیفون ایکس آر خریداری نمایند.

 

 

 

 

آنلاک آیکلود آیفون ایکس آر – iPhone XR

 

 

 

 

 

 

 

انلاک ایکلود ایفون ایکس ار – iPhone XR

 

 

انلاک ایکلود ایفون ایکس ار در سایت راه حل آنلاک :

این سرویس برای حذف قفل ایکلود فراهم آورده شده است که دسترسی به اپل آی دی خود را از دست داده اند و هیچگونه راه بازیابی پسورد و مشخصات اپل ای دی و آیکلود خود ندارند . شما از طریق سرویس انلاک ایکلود ایفون xr می توانید قفل آیکلود آیفون خود را به طور کامل حذف کرده و بدون هیچگونه مشکلی از “iPhone XR” خود استفاده نمایید.

 

 

نکات قابل توجه در سفارش گذاری و خرید سرویس آنلاک آیکلود آیفون ایکس ار – iPhone XR

 

مشتریان گرامی قبل از خرید به نکات زیر توجه داشته باشد :

 

 

  • سریال نامبر ارسالی خود را با دقت وارد کنید ، چرا که عملیات آنلاک آیکلود آیفون اکیس آر “iPhone XR” از طریق سریال نامبر (IMEI) دستگاه شما انجام خواهد شد.
  • مدت زمان انتظار سرویس حذف قفل ایکلود ایفون “XR” بین یک تا پنج روز کاری می باشد ، در صورتی که عملیات آنلاک طی 8 روز انجام نشود هزینه به شما مرجوع خواهد شد. ( تا به حال بازدهی سرویس صد در صد بوده است و عملیات آنلاک بر روی تمامی آیفون ها به خوبی انجام پذیرفته شده است. )
  • هزینه آنلاک iCloud به صورت تمام شده است و نیازی به پرداخت هزینه ای ثانویه وجود ندارد.

 

قیمت گذاری بر روی سرویس و هزینه ای که کابر پرداخت می کند

 

 

مشتریان گرامی توجه داشته باشند هزینه ای که برای سرویس آنلاک آیکلود آیفون “XR” پرداخت می کنند برای چک کردن وضعیت دستگاه و فرآیند سرویس آنلاک آیکلود و عملیات انلاک ایفون XR می باشد.

تلاش سایت راه حل آنلاک بر این است که بتواند با حداقل سود ممکن بهینه ترین قیمت ممکن نسبت به روش آنلاک آیکلود آیفون ایکس آر – iPhone XR را به شما عزیزان ارائه دهد.

 

پس از خرید  چه باید کرد؟ حذف قفل آیکلود به چه صورت انجام می شود؟

 

 

کاربران گرامی شما پس از تکمیل فرایند های اولیه خرید نیازی به انجام هیچگونه کاری ندارید کافی است آیفون خود را خاموش کرده و منتظر سپری شدن مدت زمان انتظار آنلاک آیکلود دستگاه آیفون ایکس ار “iPhone XR” خود باشید.

و در صورتی که مشکل ، سوال یا انتقاد و پیشنهادی داشتید لطفا با پشتیبانی ما تماس حاصل فرمایید.

از صبر و شکیبایی شما متشکریم.