آنلاک آیکلود آیفون ایکس – iPhone X

آنلاک آیکلود آیفون ایکس – iPhone X

مرحله 1 از 3

33%
  • قیمت: 2,940,000 تومان
    مدت زمان انتظار 1 تا 5 روز کاری حداکثر 8 روز - قیمت به صورت تمام شده است و هزینه ی دیگری از مشتری گرامی کسر نمی گردد هزینه ی تمام شده برای خدمات : استعلام وضعیت دستگاه و عملیات آنلاک می باشد.
  • بارگذاری تصویر از صفحه قفل آیکلود

    کاربر گرامی لطفا عکسی از صفحه آیکلود قفل شده دستگاه آیفون ایکس – iPhone X خود گرفته و از طریق گزینه زیر آپلود نمایید.
  • انواع فایل های مجاز : jpg, png, jpeg, gif.
  • بارگذاری تصویر از صفحه پشت جعبه قسمت مشخصات ساخت

    کاربر گرامی لطفا عکسی از پشت جعبه گوشی قسمت مشخصات ساخت دستگاه آیفون ایکس – iPhone X خود گرفته و از طریق گزینه زیر آپلود نمایید.
  • انواع فایل های مجاز : jpg, png, jpeg, gif.

 

 

 

 

 

 

 

 


مشتری گرامی از طریق فرم بالا می توانید خرید سرویس آنلاک آیکلود آیفون ایکس – iPhone X را انجام دهید. در صورتی که هرگونه سوال یا مشکلی داشتید با پشتیبانی ما در تماس باشید.

 

 

 

 

 

 

 

 

آنلاک آیکلود آیفون ایکس – iPhone X - حذف قفل ایکلود ایفون X

 

 

 

 

آنلاک آیکلود آیفون ایکس – iPhone X – حذف قفل ایکلود ایفون X

 

 

 

شما مشتری گرامی می توانید از طریق این صفحه و قسمت بالا جهت خرید سرویس آنلاک آیکلود آیفون ایکس – iPhone X اقدمام نمایید . توجه داشته باشید که این سرویس برای دستگاه هایی مناسب می باشد که هیچگونه دسترسی به اطلاعات جهت ورود به اپل ای دی خود ندارند.  ویزگی  این سرویس مدت زمان کوتاه و بازدهی صد در صد آن می باشد.

 

نکاتی که قبل از سفارش سرویس آنلاک آیکلود آیفون X باید به آن ها توجه کرد :

 

  • سریال نامبر دستگاه را دقیق و درست وارد کنید چرا که عملیات آنلاک آیفون X بر اساس سریال نامبر ( IMEI ) انجام خواهد پذیرفت.
  • جهت جلوگیری از هرگونه کلاهبرداری  قبل از سفارش سرویس آنلاک آیکلود iPhone X آدرس وبسایت راه حل آنلاک را بررسی نمایید و از صحیح بودن آدرس اطمینان پیدا کنید.  آدرس های صحیح راه حل آنلاک : https://icloud-solution.ir    –   http:/icloudsolution.ir
  • در صورتی که اپل ایدی شما کارتی بوده است و مشخصاتی از قبیل سوالاته امنیتی و ایمیل اپل ایدی را در دسترس دارید با پشتیبانی ما تماس حاصل فرمایید چرا که ممکن است با هزینه ای بسیار پایین تر ایفون X شما آنلاک شود.
  • پس از سفارش توصیه می شود دستگاه آیفون X خود را خاموش کنید و تا پایان مدت زمان انتظار سرویس آنلاک آیکلود “iPhone X” منتظر بمانید تا جهت اطلاع از موفق بودن عملیات با شما تماس حاصل شود.

 

قیمت آنلاک آیکلود آیفون X – هزینه حذف قفل ایکلود ایفون X

 

 

مشتریه گرامی هزینه ای که شما برای این سرویس پرداخت می کند برای چک کردن وضعیت فعلی آیفون X شما جهت آنلاک صحیح تر دستگاه شما و فرایند سرویس آنلاک آیکلود آیفون X می باشد. تمام تلاش ما بر این است که مناسبترین قیمت و بهترین سرویس آنلاک آیفون را به شما ارائه دهیم. قیمت های ارائه شده برای انلاک دستگاه ایفون ایکس شما قیمت تمام شده سرویس می باشد و راه حل آنلاک جهت خدمات آنلاک آیکلود “iPhone X” هیچگونه هزینه دیگری از شما دریافت نخواهد کرد.

در صورتی که هرگونه مشکل یا پرسشی داشتید دریغ نکنید و  با پشیبانی ما در بخش تماس و پشتیبانی سایت ما  تماس حاصل فرمایید.