آنلاک آیکلود آیفون ۶ اس پلاس – ۶s plus

آنلاک آیکلود آیفون ۶ اس پلاس – ۶s plus

مرحله 1 از 3

33%
  • قیمت: 2,150,000 تومان
    مدت زمان انتظار 1 تا 5 روز کاری حداکثر 8 روز - قیمت به صورت تمام شده است و هزینه ی دیگری از مشتری گرامی کسر نمی گردد هزینه ی تمام شده برای خدمات : استعلام وضعیت دستگاه و عملیات آنلاک می باشد.
  • بارگذاری تصویر از صفحه قفل آیکلود

    کاربر گرامی لطفا عکسی از صفحه آیکلود قفل شده دستگاه آیفون ۶ اس پلاس – ۶s plus خود گرفته و از طریق گزینه زیر آپلود نمایید.
  • انواع فایل های مجاز : jpg, png, jpeg, gif.
  • بارگذاری تصویر از صفحه پشت جعبه قسمت مشخصات ساخت

    کاربر گرامی لطفا عکسی از پشت جعبه گوشی قسمت مشخصات ساخت دستگاه آیفون ۶ اس پلاس – ۶s plus خود گرفته و از طریق گزینه زیر آپلود نمایید.
  • انواع فایل های مجاز : jpg, png, jpeg, gif.

 

 

 

 

 

 


مشتری گرامی خرید سرویس آنلاک آیکلود آیفون ۶ اس پلاس – ۶s plus می توانید از طریق فرم بالا انجام دهید.

 

 

 

 

خرید سرویس آنلاک آیکلود آیفون ۶ اس پلاس - iPhone 6s Plus

 

 

 

 

 

خرید سرویس آنلاک آیکلود آیفون ۶ اس پلاس – ۶s plus

 

 

برای بسیاری از کاربران پیش می آید که رمز ورود به اپل آی دی خود را فراموش کنند عده ای برای ریکاوری یا بازگردانی رمز و اطلاعت ورود خود دسترسی های لازم را دارند و می توانند رمز خود را بازیابی کنند ولی کاربرانی هستند که دسترسی به سوالات امنیتی و رمز عبور یا اپل آیدی خود را  از دست داده اند. با توجه به اینکه اپل کاربران عزیز ایرانی را پشتیبانی نمی کند راه حل آنلاک خدماتی را جهت حذف قفل آیکلود شما به صورت کامل فراهم آورده است. شما با استفاده از این صفحه و فرم بالا می توانید خرید سرویس آنلاک آیکلود آیفون 6 اس پلاس – iPhone 6s plus را انجام دهید.

توجه داشته باشید که برای خرید سرویس نیازی به حضور فیزیکیه آیفون 6 اس پلاس – iPhone 6s plus شما وجود ندارد و می توانید خرید آنلاک آیفون  خود را به صورت آنلاین انجام دهید چرا که آنلاک iCloud از طریق سریال نامبر ( imei ) انجام می شود.

 

 

حذف قفل ایکلود ایفون 6 اس پلاس – iPhone 6s Plus

 

شما به وسیله سرویس آنلاک آیکلود آیفون 6 اس پلاس می توانید به صورت کامل قفل آیکلود دستگاه iPhone 6s Plus خودتان را حذف کنید و تلفن هوشمند خود را فعال نمایید. این سرویس به هیچگونه اطلاعات بازیابی اکانت اپل آیدی شما نیازی ندارد و از طریق سریال نامبر ( imei ) دستگاه قفل ایکلود ایفون شما را حذف می نماید. حذف قفل ایکلود برای آیفون 6s Plus با قیمت مناسب و سرویسی مطمئن و امن بدون بازگشت آیکلود ، راه حل آنلاک همواره به دنبال قیمت ارزان برای کاربران خود نسبت به کیفیت سرویس ها می باشد.

توجه داشته باشید که قیمت های ارائه شده جهت حذف قفل آیکلود نهایی می باشند و هزینه دیگری از شما گرفته نخواهد شد.

در صورتی که قفل آیکلود iPhone 6s شما حذف و آنلاک نشود هزینه شما مرجوع خواهد شد. ( بازدهی این سرویس تا به حال صد در صد بوده است . )