آموزش ثبت نام و احراز هویت در بایننس

آیا می خواهید در صرافی بایننس ثبت نام کنید، اما از مراحل آن چیزی نمی دانید؟! آیا برای احراز هویت در بایننس به مشکل برخورده و سردرگم شده اید؟! هیچ ایرادی ندارد. سایت ایران وریفای با آموزش ثبت نام و احراز هویت در بایننس شما را در این مسیر یاری خواهد کرد. ما برای دیدن لبخند رضایت گوشه لب های شما از جان و دل مایه می گذاریم!

 

آموزش ثبت نام و احراز هویت در بایننس

آموزش ثبت نام و احراز هویت در بایننس

 

ثبت نام در بایننس؛ به خیل کاربران صرافی بایننس بپیوندید!

علاقه مندان به فعالیت در بازار پرهیاهوی ارزهای دیجیتال خوب می دانند که صرافی بایننس برترین، معتبرترین و شناخته شده ترین صرافی ارز دیجیتال دنیا است. اگر فکر می کنید فعالیت در بزرگترین صرافی دنیا آب و تاب زیادی دارد که شما نمی توانید از پسش بر بیایید، باید خدمتتان عرض کنیم که تصورتان اشتباه است! آنچه برای فعالیت در صرافی بایننس نیاز دارید، ثبت نام و احراز هویت در بایننس است. کاری که خیلی راحت می توانید انجام بدهید! پس خودتان را جمع و جور و آماده کرده و فیلترشکنتان را روشن کنید تا در بایننس ثبت نام کنیم! می پرسید فیلترشکن برای چیست؟!

دوستِ عزیزتر از جان؛ صرافی بایننس مدت ها است که از همکاری با ایرانیان امتناع می ورزد. بگذارید اصل ماجرا را برایتان بگوییم. بایننس برای این که بتواند به فعالیت خود در بازار ارزهای دیجیتال ادامه داده و معاملات کاربران را جوش بدهد و کارمزد به جیب بزند، ناچار است از قوانین ایالات متحده آمریکا اطاعت کند. یکی از سفت و سخت ترین قوانین ایالات متحده آمریکا چیست؟!

آفرین؛ تحریم ایران!

پس ما ایرانی ها به دلیل تحریم های اعمال شده از سوی آمریکا اجازه فعالیت در صرافی بایننس را نداریم. اصلا بایننس احراز هویت ما را تایید نمی کند! البته ما ایرانی ها هم دست روی دست نگذاشته ایم و به هر زحمتی شده راهی برای احراز هویت در بایننس و فعالیت در این صرافی صاحب نام پیدا کرده ایم. برای مشاهده خدمات احراز هویت بایننس کافی است بر روی لینک مقابل کلیک نمایید : احراز هویت بایننس

آموزش ثبت نام در بایننس

آموزش ثبت نام در بایننس

 

برویم سراغ اصل مطلب؛ ثبت نام و احراز هویت در بایننس…

خُب بر می گردیم سراغ اصل مطلب. نخستین گام برای ثبت نام در بایننس روشن کردن فیلترشکن با آی پی ثابت است. چنین فیلترشکنی پس از هر بار اتصال آی پی ثابتی به شما اختصاص می دهد. برای این کار می توانید از وی پی اس هم استفاده کنید. حتما می پرسید وی پی اس از کجا بیاوریم؟!

سایت های زیادی وجود دارند که وی پی اس می فروشند. حتی خیلی از آن ها وی پی اس اجاره می دهند! کافی است از اشتراک این سایت ها استفاده کنید و صاحب وی پی اس شوید.

از فیلترشکن و وی پی اس که بگذریم، وجود یک حساب جیمیل برای ثبت نام در بایننس الزامی است. شما باید حین ثبت نام در بایننس یک ایمیل معتبر در اختیار این صرافی قرار بدهید. پس از همین ابتدا یک حساب جیمیل دست و پا کنید تا وسط کار به مشکل بر نخورید! راستی برنامه Google Authenticator را نیز دانلود کرده و روی تلفن همراهتان نصب کنید. چرا؟!

دلیل آن را بعدا برایتان توضیح می دهیم. الان فقط دانلود و نصب کنید!

گام به گام تا ثبت نام…

به آدرس اینترنتی صرافی بایننس مراجعه نمایید. صفحه ای مانند صفحه زیر برای شما به نمایش در می آید. برای این که در این صرافی ثبت نام کنید، روی گزینه register کلیک نمایید. این گزینه به وضوح در تصویر مشخص است.

ثبت نام و احراز هویت در بایننس

ثبت نام و احراز هویت در بایننس

 

با کلیک بر روی گزینه register صفحه ای برایتان باز می شود که باید ایمیل و پسوردتان را در آن وارد کنید. آدرس جیمیل خود را به طور دقیق در فیلد مربوط به آدرس ایمیل و یک پسورد قوی هشت رقمی متشکل از کاراکتر، اعداد و حروف کوچک و بزرگ انگلیسی را در فیلد مربوط به پسورد وارد کنید. تیک گزینه پذیرش قوانین را فعال کرده و دکمه Create account را بزنید. راستی فراموش نکنید که رمز هشت رقمی تان را در جایی یادداشت کنید که مبادا یادتان برود!

ثبت نام و احراز هویت در بایننس

ثبت نام و احراز هویت در بایننس

 

انسانیت خود را به بایننس ثابت کنید!

در این مرحله از ثبت نام در بایننس صفحه ای در مقابل چشمانتان به نمایش در می آید که هدف آن تایید هویت انسانی شما است. باید به بایننس ثابت کنید که انسان هستید، نه یک ربات! برای اثبات این موضوع لازم است آزمون امنیتی را با موفقیت پشت سر بگذارید. مثلا تکه های پازل ارائه شده را به درستی کنار هم بچینید و آن را تکمیل کنید. عبور از این مرحله برای ورود به مرحله بعدی الزامی است.

ثبت نام و احراز هویت در بایننس

ثبت نام و احراز هویت در بایننس

 

پس از این که ثابت کردید، ربات نیستید؛ صفحه ای برایتان نمایش داده می شود که از شما یک کد درخواست می کند. حالا این کد را از کجا بیاورید؟!

حساب جیمیلتان را چک کنید. صرافی بایننس برای شما یک ایمیل ارسال کرده است. کد مورد نظر در آن ایمیل است! آن را به درستی در صفحه حاضر وارد کنید تا بدین ترتیب حسابتان فعال شود.

ثبت نام و احراز هویت در بایننس

ثبت نام و احراز هویت در بایننس

 

در گام بعدی ثبت نام در بایننس صفحه ای جدید باز می شود. این مرحله مربوط به انجام احراز هویت و تایید هویت دو عاملی به منظور فعالسازی واریز و برداشت از حساب صرافی شما است.

توجه!

توجه داشته باشید که تنها ثبت نام در بایننس کافی نبوده و انجام مراحل احراز هویت برای فعالیت شما در این صرافی الزامی می باشد. شک نداریم می خواهید بپرسید که احراز هویت بایننس چگونه انجام می شود؟! به همین دلیل آموزش ثبت نام و احراز هویت در بایننس را به طور کامل برای شما عزیزان تدارک دیده ایم. پس تیتر بعدی را از دست ندهید!

احراز هویت در بایننس

احراز هویت در بایننس

 

آموزش احراز هویت در بایننس

احراز هویت سطح 1

پس از ثبت نام در بایننس سطح احراز هویت در نظر گرفته برای شما 1 است. یعنی شما هویت اولیه خود را تایید کرده اید. اما این کار به طور کامل انجام نشده و برای این که بتوانید به کلیه امکانات پیشرفته صرافی بایننس دسترسی داشته باشید، ناچار به تکمیل مدارک و احراز هویت خود هستید. در غیر این صورت باید قید فعالیت در صرافی بایننس را بزنید و راه دیگری برای پولدار شدن دست و پا کنید!

برای تکمیل فرآیند احراز هویت به داشبورد حساب کاربری خود وارد شوید. صفحه ای مشابه صفحه زیر برایتان به نمایش در می آید. بر روی گزینه Unverified موجود در این صفحه کلیک کنید.

ثبت نام و احراز هویت در بایننس

ثبت نام و احراز هویت در بایننس

 

در این مرحله از احراز هویت در بایننس دو گزینه برای شما به نمایش در می آید. گزینه اول مربوط به اشخاص حقیقی و گزینه دوم مربوط به اشخاص حقوقی است. شما یک فرد حقیقی هستید. پس روی گزینه نخست کلیک کنید تا به مرحله بعد راه بیابید.

ثبت نام و احراز هویت در بایننس

ثبت نام و احراز هویت در بایننس

 

کلیه مشخصات خود را در صفحه ای که پیش رویتان باز شده است، وارد کنید. این نکته مهم را به خاطر داشته باشید که برای انتخاب کشور حتما گزینه International را برگزینید.

ثبت نام و احراز هویت دربایننس

ثبت نام و احراز هویت دربایننس

 

در این گام از احراز هویت در بایننس لازم است کلیه مشخصات خود را به طور دقیق وارد کنید. در فیلد شماره 7 عکس کاور پاسپورت، در فیلد شماره 8 عکس صفحه اصلی پاسپورت و در فیلد شماره 9 عکس سلفی پاسپورت به دست خود را آپلود نمایید. پس از این که کلیه این مراحل را به دقت انجام دادید، یک روز صبر کنید تا صرافی بایننس اطلاعات و مدارک شما را به منظور احراز هویت بررسی نماید. در صورت تایید مدارک توسط صرافی به احراز هویت سطح 2 راه خواهید یافت!

احراز هویت و تایید دو عاملی

برای انجام تایید هویت دو عاملی به پنل بایننس وارد شده و روی گزینه go to dashboard کلیک نمایید. صفحه داشبورد برای شما گشوده شده و گزینه ای تحت عنوان Security برایتان به نمایش در می آید. روی آن کلیک کنید. حال صفحه ای جدید برایتان باز می شود. در این صفحه باید روی گزینه Setup موجود در قسمت 2FA کلیک کنید.

ثبت نام و احراز هویت در بایننس

ثبت نام و احراز هویت در بایننس

 

دو گزینه برای شما به نمایش در می آید:

1) تایید هویت دو عاملی از طریق ارسال پیامک

2) تایید هویت دو عاملی از طریق اسکن کد QR یا کد 16 رقمی در صفحه برنامه Google Authentication

چه بخواهید، چه نخواهید؛ گزینه اول رد است. چون شماره موبایل شما ایرانی است و ایرانیان در سایه تحریم ها حق استفاده از صرافی بایننس را ندارند. می ماند گزینه دوم! در این گام از ثبت نام و احراز هویت در بایننس برنامه Google Authenticator نصب شده بر روی تلفن همراهتان را باز کنید، کد QR را در آن اسکن کرده و یا کد 16 رقمی را وارد نمایید.

 

ثبت نام و احراز هویت در بایننس

ثبت نام و احراز هویت در بایننس

 

 

تبریک می گوییم. ثبت نام و احراز هویت در بایننس با موفقیت انجام شد!

 

منبع : ایران وریفای

 

 


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.