بکاپ گرفتن از آیفون با استفاده از روش آیکلود

در این مقاله از وب سایت راه حل آنلاک قصد داریم به بررسی روشی دیگر از سری روش های بکاپ گیری از آیفون های شرکت اپل بپردازیم، در مقاله ای تحت عنوان “آموزش گام به گام بکاپ گرفتن از آیفون و آیپد های شرکت اپل به توضیح کامل و مفصلی در خصوص بکاپ گیری از آیفون با استفاده از برنامه آیتیونز پرداختیم و به طور کامل و جامع در خصوص این روش مطالب بسیار قابل توجه ای را برای شما عزیزان آماده ساختیم، اما در این مقاله می خواهیم به بررسی روشی دیگر به نام بکاپ گرفتن از آیفون با استفاده از روش آیکلود بپردازیم. لطفا در ادامه با ما همراه باشید.

 

بکاپ گرفتن از آیفون با استفاده از روش آیکلود :

در این روش ابتدا باید تنظیمات اپل آیدی را بر روی آیفون خود راه اندازی نموده باشید تا پس از فعال سازی حجم رایگانی در حدود 5 گیگابایت از فضای ابری آیکلود در اختیار شما قرار گیرد تا بتوانید از آن در جهت تهیه بکاپ اقدام کنید. این روش در مقایسه با روش اتصال دستگاه به کامپیوتر واسط و اجرای برنامه آیتیونز از محبوبیت کمتری در بین افراد (البته در کشور ما) برخوردار است اما در سایر کشور ها به وفور شاهد استفاده از این سیستم بکاپ گیری قدرتمند هستیم. شاید بتوان دلیل عدم محبوبیت این روش را اتصال به وای فای و اینترنتی پرسرعت دانست. به طور کلی نحوه بکاپ گرفتن از آیفون با استفاده از روش آیکلود بدین صورت است که در ابتدا فایل بکاپ در اکانت آیکلود کاربر مروبطه آپلود شده و سپس به منظور ریستور نمودن، مجددا از آن طریق و با استفاده از اینترنتی پرسرعت دانلود خواهد شد و در نهایت منجر به مصرف نمودن بسته اینترنتی شما خواهد شد.  با این حال اگر بنا به هر دلیلی قصد دارید که از سرویس آیکلود به منظور بکاپ گرفتن از آیفون خود استفاده کنید، کافیست که مراحل زیر را طی نمایید:

 

1- در ابتدا آیفون و یا آیپد خود را به یک شبکه اینترنت بسیار قوی و پرسرعت متصل نمایید، البته توجه داشته باشید که در این مرحله اینترنت شما به هیچ وجه نباید قطعی داشته باشد.

2- قفل دستگاه آیفون و یا آیپد خود را بگشایید و به بخش تنظیمات و یا به اصطلاح Settings دستگاه وارد شوید.

3- در بین موارد، گزینه iCloud را انتخاب نموده و بر روی ان کلیک کنید.

4- پس از انتخاب گزینه فوق، لیستی برای شما عزیزان نمایان خواهد شد که در آن به دنبال پیدا نمودن گزینه Backup باشید.

5- پس از گذراندن مراحل فوق، به مرحله ای همانند مرحله زیر خواهید رسید و باید در آن به دنبال پیدا نمودن گزینه Backup باشید.

6- حال در انتها و قسمت پایانی صفحه، گزینه ای تحت عنوان Back Up Now وجود دارد که با کلیک کردن بر روی آن به راحتی و به سادگی می توانید فرایند بکاپ گیری را آغاز کنید. لازم به ذکر است که در این مرحله به دلیل حجم بالای اطلاعات و همچنین بسته به سرعت اینترنت شما می تواند مرحله ای وقت گیر باشد، پس صبور باشید تا فرایند بکاپ گیری به اتمام برسد.

 

آیفون بکاپ گیری

 

برچسب ها : - -

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.