ریستور نمودن اطلاعات آیفون از آن دسته از مسائل بسیار ضروری و پرمصرف کاربران شرکت اپل است که در قسمت اول این موضوع به بررسی و نحوه ریستور نمودن اطلاعات آیفون از طریق برنامه آیتیونز (iTunes) نگاه کامل و جامع ای داشتیم، اما در این مطلب قصد داریم نظر شما عزیزان را به آموزش ریستور نمودن اطلاعات آیفون از طریق سرویس آیکلود بپردازیم، لطفا در ادامه با وب سایت راه حل آنلاک در ارتباط باشید.

 

آموزش نحوه ریستور نمودن اطلاعات آیفون از طریق سرویس آیکلود :

چنانچه قبل از مطالعه این مقاله نسبت به بکاپ گیری از محتوای داخلی آیفون و یا آیپد خود پرداخته اید، دیگر نیازی به استفاده از کابل های رابط در کنار کامپیوتر و همچنین برنامه آیتیونز نخواهید داشت. بدین منظور و به جهت ریستور نمودن اطلاعات آیفون از طریق سرویس آیکلود تنها کافی است به مراحل راه اندازی اولیه دستگاه جدید خود وارد شوید و آن را به شبکه وای فای مناسب و با سرعتی متصل نمایید و سپس در مرحله Apps & Data گزینه نمایش داده شده در تصویر زیر را انتخاب کنید.

 

آیفون

 

حال به کمک اپل آیدی آیفون و یا آیپد خود وارد اکانت آیکلود دستگاه شوید تا بتوانید به راحتی و به سرعت فایل بکاپ مناسب خود را انتخاب و دانلود نمایید، لازم به ذکر است که در خصوص تهیه بکاپ حتما به حجم و تاریخ آن توجه کنید تا احیانا از بروز خطا و همچنین سایر مشکلات جلوگیری شود. چنانچه در ادامه مراحل نیاز به وارد نمودن رمز عبور اپل آیدی خود داشتید، حتما این کار را انجام دهید تا بدین وسیله تمامی اطلاعات خرید شما از اپ استور، آیتیونز و سایر اپ های دیگر با موفقیت به دستگاه جدید شما ارسال شود.

 

ریستورنمودن اطلاعات آیفون

 

در این مرحله باید کمی صبور باشید و اجازه دهید عملیات ریستور نمودن اطلاعات آیفون از طریق سرویس آیکلود به خوبی پایان بپذیرد، لازم به توجه است که سرعت ریستور و بازیابی اطلاعات یک دستگاه ارتباط تنگاتنگ و مستقیمی با حجم فایل موردنظر و همچنین سرعت شبکه متصله خواهد داشت. چنانچه در روند بازیابی اطلاعات با کندی رو به رو شدید حتما این دو موارد را بررسی نمایید. حال با یک نگاه ساده می توانید به تفاوت بازیابی اطلاعات از طریق سیستم آیکلود و همچنین با استفاده از برنامه آیتیونز به راحتی پی برده تا متوچه آسانی این روش شوید اما تنها تفاوت بارزی که در این قسمت در مقایسه با قسمت قبل وجود دارد، استفاده از اینترنتی پرسرعت و بدون قطعی است تا عملیات بازیابی و ریستور شدن بدون کوچکترین نقصی انجام شود. قابل ذکر است که در این صورت حجم بسته اینترنتی شما با استفاده از این سرویس مصرف می‌ شود.

 

جمع بندی:

در این مقاله سعی کردیم روش بسیار مناسب و سریع تری را به شما عزیزان معرفی کنیم تا دیگر، درگیر روش های سخت و پیچیده برنامه آیتیونز نشوید و تنها به کمک شبکه اینترنت و وای فای بتوانید عملیات ریستور نمودن اطلاعات آیفون را از طریق سرویس آیکلود به خوبی دنبال کنید. روش فوق به منظور ریستور نمودن اطلاعات در آیپاد تاچ اپل نیز کاربرد دارند و تنها مختص به استفاده در آیفون نخواهند بود.

 

 

 

برچسب ها : - - -

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.