تغییر سوال امنیتی اپل آیدی (Apple ID)

در این مقاله از راه حل آنلاک قصد داریم به بررسی موضوع تغییر سوال امنیتی اپل آیدی (Apple ID) بپردازیم و شما را با این موضوع بسیار پرکاربرد اشنا سازیم، اگر شما نیز از آن دسته از افرادی هستید که متاسفانه سوال امنیتی اپل آیدی خود را فراموش کرده اید، به هیچ عنوان ناراحت نباشید زیرا پس از مطالعه این مقاله به راحتی می توانید نسبت به تغییر سوال امنیتی اپل آیدی (Apple ID) خود اقدام کنید، چنانچه پس از مطالعه این مقاله سوالاتی در ذهن شما ب وجود آمد می توانید با مشاوران راه حل آنلاک تماس گرفته و مشکل خود را حل نمایید.

 

چگونه می توانیم نسبت به تغییر سوال امنیتی اپل آیدی (Apple ID) اقدام کنیم؟

در مقاله ای تحت عنوان تغییر اپل آیدی آیفون و یا آیپد، هنگامی که قصد ثبت ایمیل جدیدی را داشتید از شما سوال امنیتی ای پرسیده می شود که عموما برخی از مصرف کنندگان دستگاه های IOS معمولا با فراموش کردن پاسخ امنیتی رو به رو خواهند بود و از پر نمودن کادر مربوطه عملا باز می مانند و بدین ترتیب در حالت کلی نمی توانند اپل آیدی جدید دستگاه خود را دریافت نمایند، برای اینکه قادر به دریافت اپل آیدی جدید دستگاه خود باشید، باید در مرحله اول نسبت به تغییر سوال امنیتی اپل آیدی (Apple ID) اقدام کنید. در ادامه قصد داریم روشی مبتی بر این موضوع را به شما آموزش دهیم، لطفا با ما همراه باشید. در واقع قصد داریم روشی را به شما معرفی کنیم تا بتوانید سوال امنیتی مربوط به اپل آیدی خود را ریست نموده و سوال جدیدی را برای آن در نظر بگیرید، لطفا حتما این سوال را در گوشه ای یادداشت نموده تا در مواقع ضروری بتوانید از آن استفاده کنید. مراحل زیر را با دقت مطالعه نموده و در صورتی که با مشکل رو به رو شدید با مشاوران راه حل انلاک تماس گرفته تا موضوع شما را به صورت تخصصی بررسی کنیم. لازم به ذکر است که برای تغییر سوال امنیتی اپل آیدی نیاز به گذراندن مراحل پیچیده و دشواری ندارید و به سادگی می توانید نسبت به تغییر آن اقدام کنید، تنها کافی است مراحل زیر را با دقت انجام دهید.

 

  • در ابتدا باید وارد وب سایت پرمخاطب و دوست داشتنی اپل شوید. (آدرس وب سایت: apple.com)
  • صفحه جدیدی برای شما باز می شود که در آن مشخصات اپل آیدی را از شما درخواست می کند که پس از وارد نمودن آن باید بر روی گزینه Continue کلیک کنید تا وارد مرحله بعدی شوید.
  • پس از طی مراحل فوق، صفحه ای همانند تصویر زیر برای شما نمایان می شود که به منظور تغییر سوال امنیتی اپل ایدی خود باید تیک گزینه I need to reset my security question را انتخاب نموده و در نهایت بر روی گزینه Continue کلیک کنید.

تغییر سوال امنیتی اپل آیدی (Apple ID)

  • در مرحله بعدی نیاز به وارد نمودن رمز عبور اپل آیدی خود را دارید و پس از وارد نمودن آن مجددا باید بر روی گزینه Continue کلیک کنید.
  • حال در مرحله بعدی می توانید سوالات امنیتی جدید خود را وارد نموده و پساخ مناسبی را نیز برای آن ها در نظر بگیرید، باز هم به شما پیشنهاد می کنیم که حتما سوالات امنیتی خود را به همراه پاسخ آن ها در گوشه ای یادداشت نموده و همراه خود داشته باشید تا در مواقع لزوم بتوانید از آن ها استفاده کنید و درگیر کارهای متفرقه ای همانند این موضوع و سایر موضوعات نشوید.

 

سوال امنیتی آیفون

 

اگر مراحل فوق را به درستی و به طور کامل انجام دهید پس از گذشت 5 الی 10 دقیقه به راحتی می توانید نسبت به تغییر سوال امنیتی اپل آیدی (Apple ID)  خود اقدام کنید و سوال امنیتی جدیدی را برای دستگاه خود انتخاب کنید. به شما عزیزان توصیه می کنیم که برای افزایش ضریب امنیت و حفظ حریم خصوصی اپل آیدی خودف قابلیت تایید دو مرحله ای (Two Factor Authentication) را نیز فعال کنید.

 

جمع بندی:

خب به راحتی با مطالعه متن فوق توانستید به راحتی و کمتر از 5 دقیقه سوال امنیتی مربوط به اپل آیدی خود را تغییر دهید تا مجددا بتوانید ضمن دریافت اپل ایدی جدید دستگاه خود از امکانات شگفت انگیز و امنیتی آیفون خود استفاده کنید. باز هم متذکر می شویم که مسائل این چنینی را حتما در گوشه ای یادداشت کنید تا در صورت لزوم بتوانید از آن ها استفاده کنید.

برچسب ها : - -

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.