آموزش آنلاک آیکلود (iCloud) | حذف قفل iCloud

در این مقاله از وب سایت راه حل آنلاک قصد داریم به آموزش آنلاک آیکلود (iCloud) و یا حذف قفل iCloud آیفون بپردازیم و این موضوع را به طور کامل و جامع به همراه تصاویر مناسب در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. لطفا در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی این موضوع بسیار مهم و پرکاربرد بپردازیم. البته روش های بسیار زیادی برای آنلاک آیکلود وجود دارد که در این مقاله ما سعی کرده ایم تا آسان ترین و بی دردسر ترین راه ها برای شما ارائه دهیم.

 

آنلاک آیکلود

 

آموزش آنلاک آیکلود (iCloud) و یا حذف قفل iCloud :

قفل آیکلود یا iCloud Lock یکی از راهکار های بسیار مهم در جهت افزایش امنیت گوشی آیفون شما است که کاربران با وارد نمودن  اپل آیدی خود و همچنین فعال سازی قابلیت Find My iPhone، قابلیت بسیار منحصر به فرد و شگفت انگیزی را بر روی گوشی آیفون خود پیاده سازی می کنند که در نهایت منجر به افزایش ایمنی و امنیت دستگاه خواهد شد، به طوری که هیچ کاربر دیگری به جز شما نتواند از دستگاه موردنظر استفاده کند. به طور مثال فرض کنید تلفن همراه شما دزدیده شود و سارق با از بین بردن اطلاعات شما و ریست نمودن آن قصد ورود و استفاده از گوشی آیفون شما را دارد که در این صورت نیز مجددا با قفل آیکلود یا iCloud Lock رو به رو می‌ شود.

اما همواره شرایط تنها به دزدیده شدن دستگاه ios شما ختم نمی شود و ممکن است در برخی از شرایط شما اقدام به خرید یک آیفون دسته دوم کنید که متاسفانه و به دلیل بروز برخی از اتفاقات، کاربر قبلی اپل آیدی دستگاه را به همراه قابلیت Find My iPhone فعال کرده و شما عملا پس از وایپ نمودن با صفحه iCloud Activation رو به رو خواهید شد و اگر نتوانید این موضوع را به طور کامل رفع کنید، عملا دستگاه شما برخلاف نوع برند و مدل آن، بی مصرف و غیرقابل استفاده خواهد بود، پس برای جلوگیری از بروز چنین عواملی بهتر است با آموزش آنلاک آیکلود (iCloud) و یا حذف قفل iCloud به خوبی اشنا شوید.

 

آنلاک آیکلود آیفون

 

چطور می توانیم اقدام به آنلاک آیکلود (iCloud) و یا حذف قفل iCloud دستگاه ios خود نماییم؟

پس از مطالعه موارد فوق به معرفی دو حالت کلی خواهیم رسید: اول آنکه شما به صاحب دستگاه دسترسی دارید و به راحتی می توانید اپل ایدی و رمز عبور را دریافت کنید تا عملا بتوانید از گوشی آیفون و یا آیپد خود استفاده کنید، اما در حالت دوم شما به دلایل خاصی مانند سفر، بیماری و… به فرد موردنظر دسترسی نخواهید داشت که در این صورت نیز روش های بسیار متنوع و گوناگونی در اختیار شما است تا بتوانید با بهره گیری از آن ها اقدام به آنلاک نمودن آیکلود (iCloud) آیفون خود کنید.

 

حالت اول: اگر به کاربر قبلی دسترسی دارید

ممکن است دستگاه دسته دوم خود را از یک اشنا خریده باشید که در این صورت آن فرد باید مراحل زیر را در جهت آنلاک آیکلود و یا حذف قفل iCloud آیفون و یا آیپد شما طی کند.

1- در ابتدا باید به وب سایت رسمی آیکلود مراجعه کنید.

2- در صفحه جاری وب سایت از شما مشخصات اپل آیدی دستگاه آیفون و یا آیپد شما را می خواهد که با وارد نمودن اپل آیدی صحیح و مختص دستگاه خود، به راحتی  می توانید وارد وب سایت شوید. (لاگین کنید.)

3- بخش Find My iPhone را پیدا نموده و بر روی ان کلیک کنید.

4- بر روی گزینه All Devices کلیک کرده تا لیست تمامی دستگاه های مرتبط به آن اپل آیدی برای شما نمایان شود و در بین آن لیست باید آیفون و یا آیپدی که به شما واگذار شده است را بیابید و بر روی گزنیه Remove from Account کلیک نمایید.

 

عملا با رعایت نکات فوق به راحتی می توانید مشکل آنلاک آیکلود و یا حذف قفل iCloud دستگاه ios خود را به راحتی رفع نمایید تا پس از آن بتوانید از دستگاه ios خود به راحتی استفاده کنید. اما اگر وارد حالت دوم شویم و نتوانیم به کاربر قبلی دسترسی داشته باشیم، آنگاه باید چه اقدامی را انجام دهیم؟ به شما عزیزان توصیه می کنیم تا به مقاله “آنلاک آیکلود آیفون در صورت عدم دسترسی به کاربر ” مراجعه کنید تا بتوانید پاسخ بسیار مناسبی را در جهت بهبود و همچنین رفع مشکل دستگاه ios خود بردارید.

 

 

برچسب ها : - - -

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.