آنلاک اپل آیدی | Unlock Apple ID

آنلاک اپل آیدی و اینکه چرا اپل آیدی ما قفل (لاک) می شود یکی از پرسش های بسیار مهم و کلیدی ای است که امروز قصد داریم در وب سایت راه حل آنلاک در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و عموما شما را دلایل لاک و همچنین آنلاک اپل آیدی اشنا سازیم، اگر این موضوع از دغدغه های اصلی شما به شمار می رود لطفا در ادامه با ما همراه باشید.

 

چرا اپل آیدی (Apple ID) ما قفل می شود؟

چندین دلیل برای قفل شدن اپل آیدی ایفون و یا آیپد شما وجود دارد که در نهایت تمامی این اقدامات با مسئله امنیت و حفظ حریم خصوصی کاربر در ارتباط است، فرض کنید شخصی آیفون شما را برداشته است و بنا به هر دلیلی قصد نفوذ و دسترسی به اطلاعات و حریم شخصی شما را دارد، در این صورت بار ها و بار ها رمز عبور اپل آیدی شما را به صورت مرتب و نادرست در آیفون و یا آیپدی که در اختیار دارد وارد می کند، حال چه اتفاقی ممکن است رخ دهد؟ اپل به منظور جلوگیری از نفوذ فرد و همچنین بروز مشکلات امنیتی سریعا اپل آیدی شما را قفل می کند! نگران نباشید، اتفاقی برای اپل آیدی شما رخ نمی دهد و تنها پس از این اقدام می توانید نسبت به رمزگشایی و فعال نمودن اپل آیدی خود اقدام کنید. جالب است بدانید اپل در صورت رخ دادن شرایط زیر، اپل آیدی شما را قفل می کند.

  • در صورتی که رمز عبور اپل آیدی شما به صورت مرتب و نادرست وارد شود.
  • در صورتی که پاسخ سوال امنیتی اپل آیدی را به شکل نادرست وارد کنید.

 

ممکن است در برخی از مواقع با پیغام های زیر رو به رو شوید و حتی ندانید چه اتفاقی برای دستگاه IOS شما رخ داده است، اما در صورت مشاهده پیغام های زیر باید متوجه لاک و یا قفل شدن اپل آیدی خود شوید و جهت آنلاک اپل آیدی سریعا اقدام کنید، همراه ما باشید تا در ادامه روش های بسیار مفید و کارآمدی را در خصوص آنلاک اپل آیدی در اختیار شما قرار دهیم.

 

  • This Apple ID has been disabled for security reasons
  • You can’t sign in because your account was disabled for security reasons
  • This Apple ID has been locked for security reasons

 

آنلاک اپل آیدی

 

چگونه می توانیم آنلاک اپل آیدی خود را به درستی انجام دهیم؟

با توجه به توضیحات فوق همواره ممکن است بنا به هر دلیلی اپل آیدی شما قفل شود و دیگر نتوانید از دستگاه IOS خود به درستی استفاده کنید و عملا دستگاهی فاقد استفاده و کاملا بی ارزش را در اختیار خواهید داشت، برای رفع این مشکل باید همواره از روش های آنلاک اپل آیدی و یا باز کردن قفل اپل آیدی (Apple ID) بهره ببرید، برای رفع این مشکل باید مراحل زیر را گام به گام و با دقت انجام دهید تا پس از طی این مراحل بتوانید قفل اپل آیدی دستگاه خود را به طور کامل بشکنید و مجددا از آیفون خود استفاده کنید.

 

  • اولین قدم در جهت آنلاک اپل آیدی باید وارد وب سایت https://iforgot.apple.com/password/verify/appleid شوید
  • با استفاده از رمز عبوری که اکنون در اختیار دارید، نسبت به بازگشایی قفل اپل آیدی آیفون خود اقدام کنید. معمولا پس از گذشت مدت زمانی 24 ساعته می توانید نسبت به بازگشایی اپل آیدی اقدام کنیدف پس کمی صبور باشید.
  • اگر بر روی دستگاه IOS خود هویت دو مرحله ای (Two Step Verification) را فعال کرده باشید، در این صورت نسبت به بازگشایی قفل اپل آیدی ایفون خود باید از کلید ریکاوری استفاده کنید.
  • چنانچه بنا به هر دلیلی مشخصات اپل آیدی خود را فراموش کرده اید می توانید به مطالعه مقاله ای تخصصی در خصوص این موضوع بپردازید.

 

جمع بندی:

همان طور که ملاحضه کردید در این مقاله به روش های بررسی و بازکردن قفل اپل آیدی و به اصطلاح آنلاک اپل آیدی پرداختیم و دریافتیم که دستگاه IOS ما می تواند بنا به دلایل مختلفی قفل شود اما به هیچ وجه نگران این قضیه نخواهیم بود، زیرا روش درست و منطقی بازگشایی آن را به طور کامل در این مقاله فرا گرفتیم. چنانچه در خصوص این مقاله ابهامات و یا سوالاتی در ذهن شما خطور کرده است می توانید با مشاوران راه حل آنلاک تماس گرفته و از تجربیات آن ها بهره مند شوید.

برچسب ها : - - - - - -

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.