مشکلات کاربران آیکلود با سرویس iCloud

آیکلود چیست؟ iCloud یعنی چه؟

آیکلود چیست؟ iCloud یعنی چه؟

 

آیکلود چیست؟ آیکلود ارائه دهنده فضای ذخیره سازی برای کاربران دستگاه های هوشمند شرکت های بزرگ است که توسط شرکت اپل ( apple inc ) ساخته و مدیریت می شود. این شرکت در ماه اکتبر و در سال 2011 فعالیت خود را آغاز کرد و  به تمامی کاربران سرویس ذخیره سازی رایگان 5 گیگ فضا را ارائه می دهد و کاربر در صورتی که فضای بیشتری نیاز داشته باشد می تواند از میان پلن های 50 ، 500 یا 2 ترابایتی سرویس خود را ارتقا داده و فضای بیشتری را برای خود خرید نماید. امروزه تمامی کاربران آیفون (iPhone) ، آیپد(iPad) ،آیمک (iMac) و…  از از سرویس برای ذخیره اطلاعت ضروری خود استفاد می نمایند.

ویژگی های سرویس آیکلود iCloud

 

  • حفظ حریم خصوصی کاربران
  • امنیت اطلاعت ذخیره شده در حافظه آیکلود
  • سرویس دهمی با رابط نرم افزاری شرکت آپل ، کاربرد آسان و User Friendly
  • ارائه پیکج های ویژه حافظه بیشتر
  • امکانات ویژه جانبی برای کاربران

 

Find My iPhone در سرویس آیکلود

Find My iPhone در سرویس آیکلود

 

آیکلود سرویس ویژه ای را برای کاربران آیفون (iPhone) فراهم آورده است که کاربران در صورتی که گوشی آیفون خود را گم کردند یا به سرقت رفت و دسترسی به گوشی سلب شد می توانند از طریق این سرویس گوشی خود را بیابند. البته این در صورتی است که در پنل کاربری خود کاربران گزینه Find My iPhone را روشن ( ON ) کرده باشند. این سرویس به شما این دسترسی را می دهد که از راه دور اطلاعات آیفون ( iPhone ) یا آیپد ( iPaD ) خود را مدیریت کنید یا دستگاه خود را قفل نمایید و حتی این امکان را به شما می دهد برای یابنده گوشی پیام درخواست را که به صورت پیام های پیش فرض یا قرار دادن شماره تلفن می باشد را در صفحه آیفون یا آیپد خود بگذارید.

 

مشکلات کاربران آیکلود با سرویس iCloud

مشکلات کاربران آیکلود با سرویس iCloud

 

بسیاری از کاربران هنگام ساخت حساب کاربری آیکلود ( iCloud ) در وارد کردن مشخصات سهل انگاری می کنند و برخی دیگر نیز در حفظ این اطلاعت نمی توانند عملکرد خوبی را نشان دهند لذا اطلاعت ضروری همچون ایمیل ، شماره تماس ، و سوالات امنیتی وارد شده را از گم می کنند برای بسیاری از کشور ها گم کردن اطلاعت آیکلود یا اپل آی دی آنچنان مشکل بزرگی نیست چرا که پشتیبانان شرکت اپل به خوبی کاربران را پشتیبانی می کنند و با اثبات اینکه این گوشی مطعلق به کاربر است و کاربر جزء کشورهای تحریمی نمی باشد پس از گذراندن مراحلی برخی از کاربران را قادر به بازیابی اکانت می کند. ولی متاسفانه شرکت اپل کشورمان ایران را پشتیبانی نمی کند و به هیچ وجه پاسخگوی کاربران عزیزمان نیستند خوشبختانه سایت راه حل آنلاک بدین منظور برای کاربران محترم ایرانی سرویس هایی را فراهم آورده است و در صورتی که شما دسترسی خود را به اپل آی خود نداشته باشید و گوشی شما قفل آیکلود ( iCloud Activation Lock ) داشته باشد بتوانید از این طریق سرویس های  آنلاک آیکلود آیفون و یا دستگاه هوشمند خود را انجام دهید.

 

 

برچسب ها : - - - -

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.