انتقال اطلاعات اندروید به آیفون

در این مقاله از سری آموزشات وب سایت راه حل آنلاک، قصد داریم به بررسی یکی از مهم ترین و کلیشه ای ترین مسائل مربوط به اندروید وآیفون بپردازیم، این مسئله در واقع همان انتقال اطلاعات اندروید به آیفون است. این نوید را به شما عزیزان خواهیم داد تا پس از مطالعه این مقاله به آسانی بتوانید نسبت به انتقال اطلاعات شخصی خود از گوشی پیشین به گوشی جدید اقدام کنید، حال ممکن است به خریداری آیفون 7 و یا 7+ پرداخته باشید و در ادامه قصد دارید اطلاعات شخصی موجود در سیستم عامل اندروید خود را به آن منتقل کنید بدین منظور با ما همراه باشید تا در کمتر از 3 دقیقه این مورد را به خوبی انجام دهید.

 

چگونه می توانیم اقدام به انتقال اطلاعات اندروید به آیفون 7 و یا 7+ خود کنیم؟

امروزه شرکت اپل راه حل بسیار مناسبی را برای کاربران اندرویدی اندیشیده است تا بتوانند به راحتی و با کمترین دردسر، اطلاعات پیشین خود را به نسل های جدید تلفن های هوشمند آیفون انتقال دهند. در این مقاله می خواهیم به بررسی و معرفی دو روش انتقال اطلاعات گوشی اندرویدی به آیفون 7 یا آیفون 7 پلاس اپل است. اگر شما نیز از آ ندسته از افرادی هستید که به تازگی به جمع کاربران آیفون های اپل پیوسته اید، تنها لازم است مراحلی را که در ادامه قصد داریم به معرفی آن ها بپردازیم را مو به مو و به صورت مرتب اجرا نمایید.

 

انتقال اطلاعات اندروید به آیفون بدون استفاده از برنامه های موجود:

همان طور که در موارد فوق به آن اشاره نمودیم، این قابلیت به تازگی در آیفون های جدید شرکت اپل قرار گرفته است تا کاربران بتوانند به راحتی اطلاعات شخصی و کاربری سیستم عامل اندروید خود را به سیستم عامل ios منتقل کنند، بدین منظور پس از روشن نمودن آیفون 7 و یا 7+ و ورود به مراحل مربوط به تنظیمات اولیه دستگاه باید مراحل زیر را انجام دهید:

 

1- در ابتدا باید اقدام به نصب و فعال سازی برنامه ای به نام Move to iOS بر روی گوشی اندروید خود نمایید.

2- حال باید گوشی آیفون 7 و یا 7+ خریداری شده را روشن نمایید که به محض روشن نمودن، صفحه تنظیمات اولیه برای شما نمایان می شود. چنانچه اطلاعات کاملی از این قسمت ندارید، می توانید مقاله “راهنمای گام به گام تنظیمات اولیه آیفون یا آیپد و مراحل راه اندازی دستگاه
” را مطالعه کنید.

3- مراحل تنظیمات اولیه را به خوبی و طبق مقاله فوق انجام دهید تا به مرحله ای تحت عنوان Apps & Data برسید و سپس همانند تصویر زیر بر روی Move Data from Android کلیک نمایید.

انتقال اطلاعات

 

4- با انتخاب این گزینه دستگاه ios شما قادر به ساخت یک شبکه قدرتمند می شود و پس از آن به دنبال دستگاه اندرویدی خواهد گشت که برنامه Move to iOS در آن نصب و اجرا شده باشد. بنابراین شما موظف هستید تا برنامه Move to iOS را بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب نموده و مراحل لازم را با موفقیت پشت سر بگذارید.

 

MOVE TO IOS

 

 

5- به محض آنکه دستگاه IOS شما قادر به شناخت دستگاه و سیستم عامل اندروید شما شود، مراحل انتقال اطلاعات به آیفون 7 و یا 7+ را به صورت خودکار انجام می دهد. لازم به ذکر است که این قابلیت در آیفون‌ هایی با سیستم عامل آی او اس 9 یا بالاتر و همچنین دستگاه‌ های اندرویدی مجهز به سیستم عامل اندروید 4.0 کیت کت یا بالاتر قابل استفاده است.

6- با استفاده و با بهره گیری ار مراحل فوق به آسانی هرچه تمام تر می توانید نسبت به انتقال اطلاعات اندروید به آیفون خود گام بسیار مثبتی بردارید، همان گونه که متوجه شدید این روش، روشی بسیار ساده و کاربردی بود که در آن از هیچ برنامه و یا کامپیوتر واسطی استفاده نشد اما در ادامه قصد داریم روش دومی را به شما عزیزان معرفی نماییم تا با استفاده از آن و همچنین کامپیوتری واسط نسبت به انتقال اطلاعات قدم بردارید.

 

انتقال اطلاعات گوشی اندرویدی به آیفون با استفاده از برنامه Copytrans:

از دیگر روش های انتقال اطلاعات اندروید به آیفون ، استفاده از برنامه Copytrans است، با استفاده از این برنامه می توانید نسبت به انتقال اطلاعات به آیفون 7 و یا 7+ خود بپردازید، تنها تفاوتی که در روش دوم در مقایسه با روش اول وجود دارد، استفاده از برنامه و همچنین کامپیوتری رابط است. بدین ترتیب خیال شما از بابت نوع انتقال و همچنین موارد انتخابی راحت باشد، هر دو روش عملیات انتقال را به آسانی منتقل خواهند نمود. برنامه فوق رابط کاربری بسیار ساده و قابل قبولی دارد و همچنین قابلیت و کیفیت این برنامه به منظور انتقال اطلاعات گوشی اندرویدی به آیفون های اپل به طور مکرر بررسی شده و مورد تایید قرار گرفته است. چنانچه تمایل دارید از این روش نسبت به انتقال اطلاعات خود استفاده کنید، تنها لازم است نرم افزار مربوطه را از طریق وب سایت های معتبر دانلود نمایید. (هم نسخه ویندوز و هم نسخه مک بوک این برنامه به راحتی قابل دسترسی و دانلود است.)

هنگامی که به خوبی برنامه را دانلود نمودید، حال نوبت به نصب و اجرای آن در سیستم عامل خود رسیده است. به محض اجرای برنامه وارد منوی اصلی آن خواهید شد که در آن قسمت به دنبال گزینه ای تحت عنوان Transfer Data From Android to iOS بوده و بر روی آن کلیک کنید، سپس تصویر زیر برای شما نمایان خواهد شد. به طور همزمان آیفون و گوشی اندرویدی  خود را با استفاده از سیم های رابط به کامپیوتر و مک بوت مربوطه متصل نمایید. حال در پنجره میانی موارد انتخابی و قابل انتقال اطلاعات خود را مشخص نموده و در پایان بر روی گزینه Start Transfer کلیک نمایید تا فرایند انتقال اطلاعات گوشی اندورید به آیفون 7 و یا 7+ به خوبی و به طور کامل صورت پذیرد. این فرایند ممکن است به دلیل انتخاب موارد انتخابی و همچنین حجم بالای فایل ها کمی زمان بر باشد، بنابراین از شما می خواهیم در طی انتقال اطلاعات با استفاده از برنامه Copytrans کمی صبور باشید.

 

روش های انتقال اطلاعات اندروید به آیفون

 

انتقال اطلاعات اندروید به آیفون

 

 

برچسب ها : - -

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.