فراموش کردن اپل آیدی

فراموش کردن اپل آیدی امروزه به یکی از دغدغه ها اصلی آیفون دار ها تبدیل شده است و همواره ما با سوالات بسیار زیادی از این قبیل مسائل رو به رو هستیم، جای هیچ نگرانی ای نمی باشد و تنها با چند راهکار ساده و بسیار کارآمد می توانید نسبت به بازیابی اپل آیدی خود اقدام کنید، اگر شما نیز از آن دسته از افرادی هستید که متاسفانه اپل آیدی خود را به خاطر نمیاورید و یا آن را گم نموده اید، لطفا در ادامه با وب سایت راه حل آنلاک همراه باشید. همه شما می دانید که اپل آیدی به صورت یک ایمیل در ابتدا تعریف شده و با آن در تعامل است، حال ممکن است شخصی باشید که در ابتدا آن ایمیل را گم نموده و یا به طور کامل آن را فراموش کرده است. این امر، امری طبیعی می باشد و جای هیچ نگرانی ای را برای کاربر به وجود نمی آورد زیرا ایمیل ها ماهیت چندانی ندارند و عموما به زودی فراموش می شوند اما به هرحال جای هیچ نگرانی ای باقی نخواهد ماند، زیرا روش های بسیار متنوع و گوناگونی وجود دارد که با بهره گیری از آن ها می توانید به آسانی نسبت به تغییر و یا بازیابی اپل آیدی خود بپردازد، اگر در ادامه با ما همراه باشید، قصد داریم روش های بسیار متنوع و گوناگونی را معرفی کنیم تا بتوانید به آسانی نسبت به بازیابی اپل آیدی خود اقدام کنید، چنانچه با هر کدام از روش های ذکر شده، سوال و یا ابهامی داشتید می توانید با مشاوران راه حل آنلاک در ارتباط باشید تا مسائل را به صورت جدی تر پیگیری کنید.

 

آدرس ایمیل خود را امتحان کنید!

در اغلب موارد بسیاری از افراد با استفاده از ایمیل خود اقدام به فعال سازی اپل آیدی خود می کنند، حتما این روش را تست نموده و سعی کنید با آدرس ایمیل خود وارد حساب کاربری شوید. لازم به ذکر است که این روش یکی از ابتدایی ترین روش های مربوط به فراموش کردن اپل آیدی است.

 

به سایت اپل مراجعه کنید.

یکی دیگر از روش های بازیابی اپل آیدی، مراجعه به وب سایت اپل می باشد که از طریق Forgot Apple ID or Password می توانید نسبت به بازیابی آن عمل کنید، برای استفاده از این روش باید:

  • در ابتدا به وب سایت https://appleid.apple.com مراجعه کنید.
  • با توجه به تصویر زیر، بر روی گزینه Forgot Apple ID or Password کلیک کنید.
در صورت فراموش کردن اپل آیدی چه کنیم؟

فراموش کردن اپل آیدی

  • پس از کلیک بر روی گزینه فوق، وارد صفحه جدیدی می شوید که مجددا باید بر روی گزینه If you forgot your Apple ID, you can look it up. کلیک کنید تا وارد صفحه جدیدتری تحت عنوان Enter the information below to find your Apple ID شوید، در این قسمت باید نام، نام خانوادگی و آدرس ایمیل خود را وارد کنید.
  • در مرحله آخرف به اینباکس ایمیل داده شده مراجعه کنید تا مشخصات اپل آیدی خود را به طور کامل مشاهده کنید.

 

البته باید توجه داشته باشید که این مراحل را برای تمامی ایمیل هایی که ممکن است با آن ها نسبت به ثبت اپل آیدی اقدام نموده اید، تکرار کنید و هر بار پس از وارد نمودن ایمیل به صفحه INBOX ایمیل خود مراجعه کنید تا در صورت صحیح بودن ایمیل ارسالی، مشخصات اپل آیدی خود را دریافت کنید.

 

از آیفون یا آیپدتان استفاده کنید!

ممکن است اپل آیدی فراموش شده شما در یکی از دستگاه های IOS شما همانند آیفون، آیپد، مک بوک یا کامپیوتر شخصی‌ تان فعال باشد که در این صورت به سادگی می توانید آن را یادآوری کنید. برای استفاده از این قابلیت می توانید به مسیر های زیر مراجعه کنید تا بلکه اطلاعاتی در خصوص اپل آیدی دستگاه خود به دست بیاورید.

  • به منوی تنظیمات (Settings) رفته و سپس گزینه App & iTunes Store را انتخاب کنید.
  • به منوی تنظیمات (Settings) رفته و سپس گزینه iCloud را انتخاب کنید.
  • به منوی تنظیمات (Settings) رفته و سپس گزینه Mesaages و نهایتا گزینه Send & Receive را انتخاب کنید.
  • به منوی تنظیمات (Settings) رفته و سپس گزینه FaceTime را انتخاب کنید.
  • به منوی تنظیمات (Settings) رفته و سپس گزینه Mail, Contacts, Calendar را انتخاب کنید.

 

جمع بندی:

در این مقاله به بررسی مسائل مربوط به فراموش کردن اپل آیدی پرداختیم و عملا شما با استفاده از دو روش فوق، می توانید نسبت به بازیابی اپل ایدی خود اقدام کنید. چنانچه موفق به انجام این کار نشدید، لطفا با مشاوران راه حل آنلاک تماس حاصل فرمایید تا مشکل شما را در کوتاه ترین زمان ممکن رفع نمایند.

در صورتی که روش های بالا پاسخگوی نیاز شما نبود می توانید از طریق لینک مقابل درخواست استعلام امکان بازیابی و هزینه بازیابی اپل آیدی خود را ارسال نمایید : قیمت حذف قفل آیکلود اپل آیدی کارتی – استعلام آنلاک اپل آیدی

برچسب ها : - -

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.