تغییر اپل آیدی آیفون

تغییر اپل آیدی آیفون و یا آیپد یکی دیگر از مواردی است که اکثر افراد با آن دسته و پنج نرم می کنند اما مشکلاتی در این راه به وجود می آید که قصد داریم در ادامه به بررسی تمامی این موارد بپردازیم تا در پایان شما به راحتی بتوانید نسبت به تغییر اپل آیدی دستگاه خود اقدام کنید. همان طور که می دانید، اپل آیدی به عنوان شناسنامه محصولات شرکت اپل نامیده می شود و عملا بدون در اختیار داشتن آن قادر به استفاده از امکانات فوق العاده جذاب و پرمخاطب اپل نخواهید بود. شاید از خودتان بپرسید که آیا می توان به راحتی نسبت به تغییر اپل آیدی و یا آیپد دستگاه خود اقدام کرد؟ پاسخ ما به این سوال شما مثبت است، شما به راحتی می توانید نسبت به تغییر اپل آیدی آیفون و یا آیپد خود اقدام کنید و با طی مراحلی نه چندان پیچیده آن را به طور کامل تغییر دهید، لطفا تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید، چنانچه پس از مطالعه این مقاله، نیاز به توضیحات بیشتر و کامل تری داشتید، می توانید به راحتی با ما تماس گرفته و مشکل خود را حل کنید.

 

چگونه می توان نسبت به تغییر اپل آیدی و یا آیپد اقدام کرد؟

همان طور که در موارد فوق به آن اشاره نمودیم، تغییر اپل آیدی دستگاه IOS  شما مراحل چندان پیچیده ای نخواهد داشت و تنها کافی است بندهای زیر را به ترتیب اجراء کنید تا این فرایند به طور کامل و با موفقیت صورت بگیرد، برای این منظور می توانید:

  • در ابتدا باید اپل آیدی فعال و حاضر خود را از تمامی دستگاه های IOS خود خارج و یا به اصطلاح لاگ اوت (Log Out) کنید.
  • آدرس https://appleid.apple.com/#!&page=signin را وارد مرورگر خود نموده تا پس از وارد نمودن اپل آیدی، وارد صفحه حساب کاربری خود شوید (یعنی مجددا فرایند لاگین را انجام دهید.)
  • پس از وارد شدن به صفحه کاربری خود، گزینه های متفاوتی را مشاهده خواهید کرد که از آن بین، بر روی گزینه Account و سپس Edit کلیک نمایید.
  • توجه ویژه ای به بخش زیرین اپل آیدی خود داشته باشید که باید گزینه ای تحت عنوان Change Email Address را مشاهده کنید،هنگامی که بر روی آن کلیک کنید ممکن است یک سوال امنیتی برای شما مطرح شود که در واقع این سوال امنیتی در ابتدا توسط خود شما و برای اپل آیدی قدیم شما منتشر شده است، لطفا به آن پاسخ دقیقی بدهید و چنانچه قادر به یادآوری پاسخ سوال امنیتی دستگاه IOS خود نمی باشید، لطفا با مشاوران راه حل آنلاک تماس گرفته تا شما عزیزان را در این امر یاری کنند.

تغییر اپل آیدی ایفون

 

  • چنانچه قصد دارید نسبت به تغییر اپل آیدی خود اقدام کنید، باید در کادر فوق آدرس ایمیل جدید خود را به منظور ساخت اپل آیدی جدید وارد کنید و بر روی گزینه continue کلیک نمایید. در این صورت یک لینک فعال سازی برای آدرس ایمیل مربوطه ارسال می شود که باید وارد inbox ایمیل فوق شده و بر روی آن کلیک کنید تا کد حاوی فعال سازی آیپد خود را مشاهده کنید، سپس آن را کپی نموده و در صفحه مربوط به تغییر اپل آیدی وارد کنید.
  • کار شما به اتمام رسید، حال می توانید با آدرس ایمیل و اپل آیدی جدید خود بر روی تمامی دستگاه های IOS لاگین نموده تا از امکانات بی نظیر و هوشمند این کمپانی بزرگ،اپل، به راحتی استفاده کنید.

 

بررسی یک نکته خاص:

بهتر است توجه داشته باشید که اگر آدرس ایمیل انتخابی برای فعال سازی و ساخت یک اپل آیدی استفاده شده باشد، شما دیگر قادر به ساخت اپل آیدی نخواهید بود. بدین منظور بهتر است نسبت به تغییر اپل آیدی آیفون و یا آیپد خود از یک ایمیل تازه و استفاده نشده استفاده کنید. دقت داشته باشید درصورتی که ایمیل انتخابی شما دارای پسوند های @iCloud.com، @me.com یا @mac.com باشد، احتمالا در هنگام ثبت و دریافت اپل آیدی با مشکل مواجه خواهید شد.

 

جم بندی:

در این مقاله نیز همان طور که با ما همراه بودید، به راحتی توانستیم نسبت به تغییر اپل آیدی آیفون و یا آیپد خود اقدام کنید. طی نمودن این مراحل به هیچ وجه فرایند دشواری را برای ما در پی نخواهد داشت و مشاهده نمودید که تنها با چند عمل بسیار ساده و ابتدایی توانستیم این عمل را به نحو احسنت انجام دهیم، چنانچه در طی این فرایند با مشکلی رو به رو شدید، می توانید با مشاوران راه حل آنلاک تماس گرفته و مشکل خود را رفع کنید.

برچسب ها : - - - -

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.